Zašto baš ovakav dizajn?

Nature coffee table industriala front

Kada se razmišlja o stvaranju nečeg novog, o samoj ideji, pre bilo kakvih skica, prvo što treba da nam je na umu je: „potreba je majka inovacije“, jer u toj izreci sve počinje, a i završava se u vezi dizajna.

Manje-više, sve je izmišljeno. Ono na čemu možemo raditi, zargonski, igrati se, jesu varijacije oblika, materijala i boja u svrsi potrebe ili komfora.

Ideja o kreiranju naših kafe stočića nije proizašla iz potrebe za profitom, takmičenjem sa konkurencijom ili iz dosade – tek da se nešto radi, već isključivo iz ljubavi prema kvalititnom, lepom i praktičnom nameštaju.

Najpre, pokušali smo da vizuelizujemo stočić koji bismo napravili lično za sebe. Ponekad je lepo videti komad nameštaja koji šljašti, izgleda skupo, međutim, da li bismo takav komad kupili za sebe? Namerno govorimo „kupili“, jer onoliko koliko smo spremni da nešto platimo, to nešto i vredi.

Na tržištu je previše sličnih komada, uglavnom svi imaju jednostavne konstrukcije, koje je moguće brzo, lako i jednostavno napraviti. Ako se radi o kompanijama čiji je cilj veći promet, a niža cena, to je pun pogodak. Međutim, njih niti zanima, niti utiče na poslovanje, ukoliko ih neko iskopira. Kada je reč o dizajnerskom nameštaju, jako je bitna stavka osmisliti sam izgled, a i proces proizvodnje tako, da ga je teško ili veoma skupo iskopirati, pa se nikome ne isplati da razvija celu tehnologiju zbog jednog komada. Nažalost, druga zaštita ne postoji.

0 odgovora

Napišite komentar

Želite da se pridružite diskusiji?
Slobodno dajte svoj doprinos!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *